min häst e inte till salu!!!!!!!!!

min älskade häst e fortfarande inte till salu, allt e till salu till rätt pris.. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ säger jag!!!!!!!!!!!!!!!! pc var jätte fin på träningen i måndes för sven, trots att det kördes med 4 spann. 4 stora hästar kommer i ordrentligt tempo rakt i mot en o snabbt o smidigt vänder snett igenom för att öka takten ännu mer, jag bara säger VAD tror ni pc ville??? jag bara undra? efter 20 min kunde jag skritta förbi dom när dom stod sill åtminståne... men trots detta var han super.

jenny träning på tisdagen jo det e jobbigt att hoppa stuts o landa i rätt galopp men ok .

nu laddar vi inför derssyr tävling på söndag LC:2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0