min duktiga pc

ja i dag bar det av till åstorp för min första kör tävling, dressyren gick han som en dröm  skulle fått en 9 på min sista mellan trav men men en sådan slarvig väg fick man nya  sig med en 5. (han var rädd för bäcken som låg utanför banan). sen fick vi köra ner till precisionen där han gick som tåget o inga bollar ner varken i grunden eller omkörningen.
sen var det lång väntan till maraton delen. innan man för köra ut på den måste man göra en spannkontroll där jag fick reda på att jag var den modigaste eller rent utsakt den dummaste som gav mig ut i mataonen med en 2 hjulad vagn i stället för en 4 hjulad vagn, precis vad man vill höra 10 min innan första start i maraton. för sökte för klara att kan inte körde för att vinna uttan för att ta mig runt även om jag skulle skritta igenom hindren. jag kan berätta efteråt att man kan köra en 2 hjula vagn i maratonen o till ockmed trava i hindren FÖRSIKTIGT för det gjorde jag. vist kom jag sist i maratonen men vad gjorde det?
resultat    2a derssyren
               4a percision
               7amaraton
                         7a samman lagt
med andra ord en super söndag o jag fick reda på att jag har världens om inte universum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0