23/10 -09

idag tyckte jag det var dags att gå till botten med det lilla såret som inte ville läka, veterinären tyckte att han skulle ha lite penecelin, men aj då det slutade med att han trilla ihopp o fick en reaktion på det. han sparka loss ena senan o lite små sår både här och där.. väl inne på sjukhuset  o vad slagning om hur mycket min häst vägde (694 kg) så slutade besöket med att jag fick lämna pc för operation, eftersom  man inte kunde få såret tillräckligt rent. runt 19.00 stod han på benen och mådde bra enligt vet på sjukhuset (skönt att höra) imorgon väntar jag med späning på hur han ska klara av penecelinet ha ska få, i små doser till att börja med.. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0